dijous, 7 de juny del 2012

postal


Fa cosa d'un mes Martí em va premiar amb una postal del bloc preferit. Li vaig agrair als comentaris però no vaig pensar a fer-ho públic, I després triar-ne jo cinc.
Bé, doncs amb una mica de retard:
MOLTES GRÀCIES MARTÍ...!!!
La veritat és que vaig molt enfeinada i potser no en conec gaires de blocs nous als quals hagi prestat la merescuda atenció, però prometo fer-ho en les properes setmanes ( ja en tinc algun en ment ).

Agraeixo la vostra paciència i celebro el vostre talent. 
( Em sembla que em costarà molt triar-ne només cinc, pel què he anat veient...)

3 comentaris:

el paseante ha dit...

És facilet. Suposem que et vull donar el premi a tu.

1. Vaig a l'editor d'entrades. Escric: Li dono aquest premi a Parèntesi per Ribera.

2. Selecciono amb el ratolí les paraules "Parèntesi per Ribera".

3. Veuràs que just al damunt de la finestra on escrius el post hi ha un menú amb diferents opcions. N'hi ha una que diu "enlace".

4. Cliques amb el ratolí. S'obrirà una finestra.

5. A "Dirección web" poses el link on vols que es redirigeixi el teu blog. En aquest cas, posaria: http://parentesixribera.blogspot.com.es/

6. Cliques: "Aceptar" i ja està.

Espero que ho hagis entès. I felicitats pel premi.

parèntesi ha dit...

Moltes gràcies passejador!...(em sembla que ho he aconseguit)

el paseante ha dit...

Crec que ho has aconseguit :-)